Volg ons op

Wie is Makelaarsland?

Makelaarsland is in 2005 bedacht en opgericht door Jeroen Stoop. Waar reguliere makelaars een percentage van de verkooprijs berekenen, betalen verkopers bij Makelaarsland een helder en vast laag tarief. Ongeacht de waarde van de woning en ongeacht waar de woning staat. Deze transparante tariefstelling bleek een gouden greep te zijn en de makelaarswereld schudde op zijn grondvesten.

De sleutel van dit succes: Verkopen doen we samen. Makelaarsland betrekt haar klanten actief bij het verkoopproces. Zo verzorgen zij zelf de bezichtigingen en de presentatie van hun woning voor op Funda. Dit zorgt voor aanzienlijk minder werk voor Makelaarsland en dus minder kosten voor de klant.

Bouw mee aan ons merk!

Kom je bij Makelaarsland werken, dan bouw je aan een merk met groei ambities en een duidelijke missie: Makelaarsdiensten beter, bijzonder en betaalbaar maken. Dat is onze manier om jaarlijks duizenden klanten te helpen bij het verkopen van hun huis. En wij willen nog veel meer mensen helpen. Groeien dus. Dat is onze manier om jaarlijks duizenden klanten te helpen bij het verkopen van hun huis. En wij willen nog veel meer mensen helpen. Groeien dus. Dat begint met wervende campagnes, goede mond tot mondreclame, efficiënte communicatie en slimme ICT oplossingen. En zeker niet onbelangrijk, we vallen graag in de prijzen. Afgelopen jaar werden wij voor de 4e keer op rij ‘online woningmakelaar van het jaar’.

Wat maakt ons blij?

Een commercieel gedreven inspirator die stuurt op concrete klanttevredenheid en commerciële doelstellingen. Iemand die de teamprestaties monitort, voortgang - en beoordelingsgesprekken voert en mede verantwoordelijk is voor de doelstellingen van de afdeling. Maar zeker ook iemand die wordt uitgedaagd om procesoptimalisaties te formuleren en te implementeren.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je evalueert en interpreteert dagelijks de resultaten van de teamleden. Je bent verantwoordelijk voor het coachen en trainen on the job. Daarnaast bewaak je de omzet- en targetdoelstellingen op team- en individueel niveau. Wanneer het nodig is initieer je acties om de doelstellingen te behalen. Je bewaakt de werkvoorraden in het systeem. Je draagt zorg voor optimalisatie van de individuele - en teamresultaten door het initiëren van nieuwe werkmethodieken. Je voert voortgangs- en beoordelingsgesprekken en in overleg met de leidinggevende voer je ook het ziekteverzuimbeleid uit. Dagelijkse bewaak je de efficiency van de vastgoedmedewerkers. De Contactcenter Manager beluistert gesprekken/voicelogs met als doel de (service/verkoop)gesprekken te verbeteren. Je draagt zorg voor de personeelsbezetting en bent (mede) verantwoordelijk voor aanname van nieuwe vastgoedmedewerkers (beoordelen cv’s en het voeren van sollicitatie gesprekken).

Projectmatige verantwoordelijkheden

Je signaleert trends en veranderingen in de markt en koppelt deze terug aan het management. Je initieert en implementeert procesverbeteringen. Je voorziet de vastgoedmedewerkers van de meest recente informatie over projecten en systemen. De Contactcenter Manager treedt op als contactpersoon tussen het Contactcenter en het management m.b.t. de uitvoering van de projecten.

Met wie doe je dit samen?

Je geeft als Contactcenter Manager leiding aan een team van 11-15 vastgoedmedewerkers. Je rapporteert aan de Operationeel Manager. Verder zijn je collega’s van andere afdelingen zoals marketing, IT en backoffice nauw betrokken bij al jouw activiteiten.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Je bent een energieke motivator met een faciliterende stijl van leidinggeven en weet daarmee het maximale uit teamleden te halen
  • Je beschikt bovendien over commercieel instinct en projectmatige kennis
  • In eerdere functies heb je minimaal 3 jaar leiding gegeven
  • Ervaring binnen een inbound/outbound contactcenter is een must, ervaring binnen de makelaardij is een pré
  • Je opereert doortastend, kunt jezelf uitstekend in anderen verplaatsen en bent slagvaardig
  • Je hebt een luisterend oor en probleemoplossend vermogen
  • Je kunt informatie goed overbrengen
  • Je kunt mensen kwalitatief beter maken
  • Je waarborgt de kwaliteit van de gesprekken
  • Je bent in staat gestelde targets te realiseren en levert een positieve bijdrage aan het resultaat

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en zelfstandige baan in een professionele omgeving, werken met de nieuwste technologieën en we streven een hoge klanttevredenheid na. Het is een nieuwe functie, met veel potentie. We groeien enorm en hier kun je een significante bijdrage aan leveren. Er is een open cultuur en een collegiale sfeer met veel (sportieve) evenementen. Wij betalen een goed salaris afhankelijk van ervaring, reiskosten en we hebben een pensioenregeling.

Solliciteer en bouw mee.

Jacqueline Adrichem is onze talentscout. Zij doet de werving en eerste selectie. Je kunt haar bereiken via solliciteren@makelaarsland.nl of via 088 200 2002. Wil je direct solliciteren, stuur dan jouw, ongetwijfeld ijzersterke, motivatie en CV naar Jacqueline.