Volg ons op

Wie is Makelaarsland?

Makelaarsland is in 2005 bedacht en opgericht door Jeroen Stoop. Waar reguliere makelaars een percentage van de verkooprijs berekenen, betalen verkopers bij Makelaarsland een helder en vast laag tarief. Ongeacht de waarde van de woning en ongeacht waar de woning staat. Deze transparante tariefstelling bleek een gouden greep te zijn en de makelaarswereld schudde op zijn grondvesten.

De sleutel van dit succes: Verkopen doen we samen. Makelaarsland betrekt haar klanten actief bij het verkoopproces. Zo verzorgen zij zelf de bezichtigingen en de presentatie van hun woning voor op Funda. Dit zorgt voor aanzienlijk minder werk voor Makelaarsland en dus minder kosten voor de klant.

Bouw mee aan ons merk!

Kom je bij Makelaarsland werken dan bouw je aan een merk met een duidelijke missie. Makelaarsdiensten beter, bijzonder en betaalbaar maken. Dat is onze manier om jaarlijks duizenden klanten te helpen bij het verkopen van hun huis. En wij willen nog veel meer mensen helpen. Groeien dus. Dat begint met wervende campagnes, goede mond-tot-mondreclame, efficiënte communicatie en slimme ICT oplossingen. En zeker niet onbelangrijk, we vallen graag in de prijzen. Afgelopen jaar werden wij voor de 4e keer op rij ‘Online Woningmakelaar Van Het Jaar’.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je komt te werken op de afdeling Office support. Deze afdeling is verantwoordelijk voor HR, administratie, managementondersteuning en kantoorondersteuning binnen Makelaarsland. In de functie Management Assistent ondersteun je ook ons Agent Netwerk op allerlei gebieden. Jouw dag bestaat onder andere uit het ontvangen van bezoek, telefoon aannemen, plannen van afspraken, voorbereiden en notuleren van werkoverleg, maken van presentaties, bijhouden van overzichten, bijwerken van de boekhouding, controleren en het inboeken van facturen en assisteren bij het onboarding programma van nieuwe Agents. Daarnaast beheer je voorraden, je verzorgt bestellingen en je helpt mee met het optuigen van de kerstboom. Jouw wekelijkse inspectierondje zorgt dat ons pand in topvorm is. Kortom een hele afwisselende en diverse functie bij een dynamisch bedrijf.

Met wie doe je dit samen?

Je werkt in een team met 4 collega’s die wij samen Office Support noemen. Zij vervangen elkaar bij afwezigheid, hierbij hoort ook het klaarzetten van de lunch als de ML-café hostess op vakantie is. Een klein, hard werkend team met een geweldige collegialiteit. Dat is niet alleen herkenbaar op de werkvloer maar ook tijdens de vele (sportieve) evenementen die wij organiseren. Als je werkt op de afdeling Office Support heb je veel contact met alle collega’s van Makelaarsland.

Wat maakt ons blij?

Jouw ervaring in een soort gelijke functie; waarbij je zorgt dat alles op rolletjes verloopt. In de functie Management Assistent handel je de mail af. Je bent punctueel en accuraat als het gaat om afhandeling van facturen. Verder ben je een integer en betrouwbaar persoon want er worden zeer vertrouwelijke zaken op de afdeling afgehandeld. Je stelt gerust, lost issues op en denkt net iets verder mee om zaken op te lossen. Je bent het visitekaartje voor de afdeling en vindt het ook niet vervelend om af en toe de vaatwasser aan te zetten. Je begint elke maandagochtend met een vrijdagmiddag-humeur.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent representatief, secuur, betrouwbaar en integer
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent woonachtig in (de buurt van) Alkmaar

Wat bieden wij?

Wij bieden een afwisselende baan in een professionele omgeving, werken met de nieuwste technologieën en streven een hoge klanttevredenheid na. Er is een open cultuur en een collegiale sfeer met veel (sportieve) evenementen. Wij betalen een goed salaris, reiskosten en hebben een pensioenregeling.

Solliciteer en bouw mee.

Jacqueline Adrichem is onze talentscout. Zij doet de werving en eerste selectie. Je kunt haar bereiken via solliciteren@makelaarsland.nl of via 088-200 2002. Wil je direct solliciteren, stuur dan jouw, ongetwijfeld ijzersterke, motivatie en CV naar Jacqueline.