Volg ons op

Wie is Makelaarsland?

Makelaarsland is in 2005 bedacht en opgericht door Jeroen Stoop. Waar reguliere makelaars een percentage van de verkooprijs berekenen, betalen verkopers bij Makelaarsland een helder en vast laag tarief. Ongeacht de waarde van de woning en ongeacht waar de woning staat. Deze transparante tariefstelling bleek een gouden greep te zijn en de makelaarswereld schudde op zijn grondvesten.

De sleutel van dit succes: Verkopen doen we samen. Makelaarsland betrekt haar klanten actief bij het verkoopproces. Zo verzorgen zij zelf de bezichtigingen en de presentatie van hun woning voor op Funda. Dit zorgt voor aanzienlijk minder werk voor Makelaarsland en dus minder kosten voor de klant.

Bouw mee aan ons merk!

Kom je bij Makelaarsland werken, dan bouw je aan een merk met groei ambities en een duidelijke missie: Makelaarsdiensten beter, bijzonder en betaalbaar maken. Dat is onze manier om jaarlijks duizenden klanten te helpen bij het verkopen van hun huis. En wij willen nog veel meer mensen helpen. Groeien dus. Dit doen wij onder andere met de uitrol van een landelijk netwerk met lokale Makelaarsland Agents en een intensieve samenwerking met onze grootaandeelhouder ING. Dit biedt bijvoorbeeld enorme potentie voor customer journeys waarbij we ING en Makelaarsland over en weer aan nieuwe klanten helpen. Juist om deze groei te realiseren zoeken wij een nieuwe collega. Een ervaren en vindingrijke spin in het web, een overtuigd Makelaarsland promoter, die onze ambitieuze projecten met beide handen aanpakt..

Wat maakt ons blij?

Jouw succesverhaal, zeker als je al eerder een belangrijke bijdrage hebt geleverd aan impactvolle projecten of productimplementaties binnen complexe organisaties. Je geniet ervan om nieuwe kansen aan te pakken en hier het maximale uit te halen. Je weet als geen ander hoe je commerciële projecten wegzet, structureert, coördineert en optimaliseert. Je bent praktisch ingesteld en bent je ervan bewust dat wat aan de voorkant wordt bedacht ook uitvoerbaar moet zijn vanuit IT perspectief. We willen dat je oprecht gelooft in de kracht van ons merk en onze ambities. Je ziet het dus helemaal zitten om proactief het maximale uit innovatie en leadgeneratie te halen, zelfstandig projecten te trekken en een prominente rol te spelen in de verdere uitrol van het Agent Netwerk en de ING samenwerking. En zeker niet onbelangrijk, je bent een kei in het stimuleren en enthousiasmeren van iedereen die nodig is om van jouw projecten een succes te maken.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Enthousiast en gretig begin je dagelijks aan je werkzaamheden. Met een goede kop koffie starten we op maandagochtend de scrum. We nemen met het team de spoedklussen en werkzaamheden (vorderingen) voor de volgende sprint door. Vervolgens gaan we aan de slag om de gestelde doelen te behalen. Jouw kernactiviteiten omvatten bijvoorbeeld de volgende projecten:

  • Jij bent de key player in de samenwerking met ING. Jij optimaliseert de leadstromen van makelaars- en hypotheekleads. Jij weet je vloeiend door deze organisatie te bewegen en Makelaarsland nóg beter op de kaart te zetten. Denk hierbij aan de verdere uitrol binnen de ING kantoren en het enthousiasmeren van de adviseurs.
  • Je hebt een belangrijke rol in de verdere uitrol en ontwikkeling van ons Agent Netwerk.
  • Je hebt projectregie over diverse innovatieprojecten, van idee tot oplevering.

Je managet je eigen werkzaamheden en doet wat nodig is om successen te behalen en vast te houden. Je stuurt op data en onderbouwt beslissingen met heldere analyses.

Met wie doe je dit samen?

Binnen de projecten zul je intensief sparren en samenwerken met de Algemeen Directeur, Marketing Manager en Head Agent Network. Je werkt samen met een buitengewoon effectieve en slagvaardige marketingafdeling; een hecht team van 5 collega’s. Binnen het team heeft iedereen een eigen specialisme. Verder betrek je ook de collega’s van andere afdelingen bij diverse projecten. Zo kan het kloppende hart van de organisatie (salesmedewerkers, makelaars en vastgoedadviseurs) je helpen met klantervaringen en sales follow-up en trek je veel op met jouw IT-collega’s om over de projecten met hen af te stemmen. Naast je collega’s bij Makelaarsland werk je uiteraard ook samen met onze collega’s bij ING.

Waar gebruik jij je ervaring nog meer voor?

Je hebt onze merkstrategie top of mind en denkt altijd na over hoe we onze klantbeleving nóg beter en bijzonderder kunnen maken. Openbreken is één van onze merkwaarden: dus als het slimmer kan, dan willen we dat! Je passie voor marketing, sales en de woningmarkt zorgen ervoor dat jij trends, ontwikkelingen en kansen in de markt signaleert en initiatief neemt voor innovaties.

Functie-eisen

  • Vakgerichte Hbo- of universitaire opleiding
  • Je hebt een bewezen trackrecord in projectmanagement
  • Je hebt passie voor marketing, leadgeneratie en sales
  • Je snapt hoe je de connectie maakt tussen commercie en IT
  • Je weet exact hoe complexe (sales)organisaties werken
  • Je bent analytisch sterk en werkt gestructureerd
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met agile werken
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent zelfstandig, creatief, daadkrachtig, gemotiveerd en energiek

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en zelfstandige baan in een professionele omgeving, werken met de nieuwste technologieën en we streven een hoge klanttevredenheid na. Het is een nieuwe functie, met veel potentie. We groeien enorm en hier kun je een significante bijdrage aan leveren. Er is een open cultuur en een collegiale sfeer met veel (sportieve) evenementen. Wij betalen een goed salaris afhankelijk van ervaring, reiskosten en we hebben een pensioenregeling.

Solliciteer en bouw mee.

Jacqueline Adrichem is onze talentscout. Zij doet de werving en eerste selectie. Je kunt haar bereiken via solliciteren@makelaarsland.nl of via 088-200 2002. Wil je direct solliciteren, stuur dan jouw, ongetwijfeld ijzersterke, motivatie en CV naar Jacqueline.